12.3.06

LA DRETA CARCA EXISTEIX I TORNA A AMENAÇAR¡¡¡

CAL QUE S'ATURI L'APOLOGIA DEL FEIXISME.


Ja va ser a l'11 de maig del passat 2005, que a la plana web del generalisimofranco.com es deia que el "Valle de los caidos en el punto de mira de los rojos" i apareixia una foto de Joan Herrera.

En aquest article es deia que l'esquerra gratava en el passat perquè cercava l'odi i el resentiment. Diari dixit.

El que cercava l'esquerra transformadora era que un espai cosntruït com a maussoleu del Generalíssimo, amb la sang de moltes persones, i espai que actualment es patrimoni de l'Estat, és reconvertís en un espai per a la recuperació de la memòria històrica.

Tanmateix no oblidem que el PSOE va negar a ICV fer una roda de premsa al mateix lloc el passat novembre, per reivindicar-ho.

D'altra banda, fa pocs mesos el grup de Izquierda Verde, va portar al Congrés una proposat que penalitzés l'enaltiment del franquisme.

No oblidem declaracions poc recents de militars, com el sr. Mena, i el clima de crispació que fomenta el Partit Popular.

Doncs, aral'Ex-Coronel Jesús flores Thies, membre de la Hermandad del Valle de los Caídos, ha adreçat un carta al Diputat Joan Herrera en qual l'amençava i el desqualifica, a part d'oposar-se radicalment a la proposta que defensa Joan Herrera. El militar ha qualificat el diputat d’ICV de “rata” i de “rufià analfabet”.

Tal i com s'ha informat a la web d'ICV Herrera denunciarà l’ex coronel a la Fiscalia General de l’Estat perquè considera que les declaracions incloses a la carta atempten contra la dignitat de la seva persona, perjudicant la seva reputació, com preveu l’article 208 de la Llei Orgànica 10/1995 del 23 de novembre del Codi Penal referit al delicte per injúries.

Us adjunto la còpia íntegra:

_____________________________________________________

Sobre bobos de babasJoan Herrera, me da la impresión de que una rata se ha metido en la pajarera. Que gentes de su calaña hocen en la charca política muestra hasta qué punto de degradación ha llegado esta pobre España. Lógicamente, la rata Herrera pone firmes al loro Zapatero y le exige no-se-qué sobre el Valle de los Caídos, habla de escudos preconstitucinales, de webs de la Armada que justifican alzamiento del 18 de julio... Lo peor de una rata política como Joan Herrera, no es que sea un imbécil, sino que admeás sea un rufián analfabeto. El escudo "pre-constitucional" fue "constitucional" durante cuatro años "constitucionales". Pre-constitucional es la bandera de la segunda república, ya sabe, la república del crimenEl Alzamiento se justifica sólo con la idea de que bobos de babas como la rata Herrera o el loro Zapatero no cobren sueldos políticos de infarto de pagados con nuestro bolsillo.Y, por último, a menos de que, como les digo a otras ratas de su calaña, no quiera acabar corriendo a pelo hacia la frontera francesa, a ser posible con los cuadros del Museo del Prado, para acabar en una playa francesa cagando en la orilla vigilado por senegaleses, deje en paz el Valle de los Caídos, deje en paz a los muertos y, prudentemente, deje en paz a los vivos. Sobre España han caído las siete plagas de Egipto, pero en bloque, sin dejar paso la una a la otra, todas a la vez, de colores rojos, verdes, lilas o irisadas... , pero oliendo a mierda.Pues que Dios nos ampare

Jesús Flores ThiesCoronel de Artillería-retirado (y peligrosamente cabreado)