9.3.06

EL CARRIL BICI DE LA RONDA CERVANTES

La proximitat a la feina, i l’estat físic, em permet poder desplaçar-me sovint en bici per la ciutat de Mataró.
Fa algunes setmanes vaig poder llegir que hi havia certes queixes per part de veïns contra un carril-bici situat a la Ronda Cervantes.
Aquest matí he decidit passar-hi i alterar el circuit ordinari de cada dia, que utilitzo per evitar les grans pujades i alguns carrers en contra direcció.
L’entrada al carril de baixada, si que és una mica dificultosa si. Al mig del tram del carril m’he trobar un autocar, dels que sovint estan aparcats a les 5 Sènies, en el ben mig del carril, cosa que ha comportat haver de sortit i tornar a entrar.
En la baixada, m’he topat amb alguns corredors, que com jo aprofitàvem aquest espai per moure’ns. També amb un senyor que passejava el seu gos, tot seguint les línies. El senyor crec, no tenia clar que aquell espai no era un pipi can, que per cert caques que no ha recollit. Deu haver-se pensat que aquest carril ha de ser tipus “pista americana”.
Ostres i tot això, amb una sola baixada. Hauré d’utilitzar més aquest recorregut, perquè vull veure si tan perillós és.... I de divertit que diria un altre company bicero.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

àngel pagès dijo...
hola S.O.S. un hacker o un feixista o un cybergamberro o senzillament un estupit ha suprimit i volatitzat el meu blog, les meves hores de creació, els meus arxius d'amics i centres d'interès, i una part de la meva vida escrita. El meu blog ha passat a millor vida. No existeix. Ni tant sols puc utilitzar la meva contrasenya ni el meu nom de bloger per signar. L'autor de la malifeta s'ho passarà bomba, però com deia el poeta "nos queda la palabra"

11 març, 2006 10:48

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

hola Jordi, que suggereixes per recuperar el blog? només conservo l'adreça.

Izan ha dit...

Benvolgut Àngel, ahir vaig veure que no et funcionava si. Ara veig que va molt bé.

Oi que no és el primer cop que et passa?
Demà et truco.

Àngel 'Soulbizarre' ha dit...

és bastant raro, he fet una nova adreça: jtatiangel.blogspot.com i m'agradaria comentar-te una cosa tècnica doncs la confidencialitat dels blogs té una part perillosa...