12.4.07

TORNEM-HI. PERQUÈ BLOCO?





Bé, després d'uns dies de Setmana Santa, com a mi m'agrada fer-ho - treballant activament amb la gent que m'hi sento còmode, altruïsta i plena de sentiment, amb idees clares i obertes... amb la meva família - i de relax de l'activitat blogera; tornem-hi.


En Ramón Bassas em llença un meme, així com a d'altres blocaires. En aquesta ocasió es tracta d'explicar perquè bloco... doncs, allà va de forma breu:


  1. Em permet intercanviar opinions des de la meva òptica amb d'altres persones, ja siguin d'una corrent de pensament o d'altre. El debat reflexiu i respectuós com a eina és una maravella.
  2. Em permet expressar coses del dia a dia que em criden l'atenció des de la curiositat ociosa del que vol entrendre i comprendre una mica la realitat que l'envolta. Així com coses que passen.
  3. Sóc dels que es manifesta obertament amb la socialització de la informació... el bloc és una via. ( sempre que respecte la llei de protecció de dades, of course!!! je je)
  4. Com no, explicar de vegades algunes coses que vull que siguin conegudes. ( la informació corre que ja l'he vist passar!)
  5. També perquè conec gent d'altres zones del món, i sé que alguns companys i amigues que fa molt de temps que no veig, i que encara m'enrecordo d'ells i ells, saben cosetes i que encara estic actiu.
  6. Bloco perquè em va semblar interessant el dia que en Miguel Guillén em va explicar que era tot això, i tot el tema de les noves tecnologies sempre m'ha agradat, aprendre, innovar, conèixer com em pot ajudar... (sense obsessionar eh!)
  7. També bloco, no en aquest blog, sinó en d'altres, perquè hi ha companys que m'ho han demanat i gustosament ho he fet perquè encara els costa una "miquetona", però "miquetona"... ja se sap s'ha de donar la canya i ensenyar a pescar... i algun peixet si cal...
  8. La imatge conté missatges i trobo animat poder penjar determinades imatges produïdes i captades per un mateix.
  9. Perquè bloco... sóc un inquiet!

A la pregunta perquè no bloco més? La resposta és clara, manca de temps. El bloc és interessant, important, però també ho són moltes d'altres coses per a mi. I aquestes coses i tasques, requereixen temps, molt de temps... amb carinyo per descomptat.