3.7.07

BARRERES ARQUITECTÒNIQUES A RENFE.

Al Maresme és molt coneguda la tasca que fa molts anys porten algunes entitats i alguna administració per tal que RENFER comenci a posar-se amb el tema de fer desaparèixer les barreres arquitectòriques. D'aquesta manera hom pot considerar els trens de RENFE com un transport ciutadà sense barrers.
És cert que s'ha avançat en la millora d'aquest transport a nivell urbà, i molt poc a poc en la línia de Rodalies de RENFE.
Molts pensaven que aquest tema era només una qüestió molt centrada a Barcelona i rodalies. Fa uns dies vaig estar a Madrid i vaig veure com en algunes estacions de Rodalies que van a para a Atocha són una veritable barrera fins i tot per a les persones amb capacitats. No era una estació antiga, no era una estació en obres (in eternum Sants), no era l'estació que va a parar a l'Hospital Ramón y Cajal.
Veieu les fotos i jutgeu vosaltres mateixos. Cal dir, però, que no les vaig poder fer en el lloc més accentuat el desnivell, ja que estava prop del 80 cm de distància.
Veieu com una persona ha de rebre ajut per poder baixar. A la foto de dalt s'ha de fer un salt potencial.

2 comentaris:

Carles Sampietro Lara ha dit...

Una molt bona informació.

Per cert, m'han agradat molt alguns articles escrits que pertanyen a la categoria de "medi ambient".

Anònim ha dit...

http://lliureitropical.wordpress.com/