19.9.06

AQUEST BLOG FA UN ANYET!!!!!!!!!! ( ACCEPTO EL REPTE I EL MEME)


Bé, dons sí, hem complert un anyet com a Blogger. De fet, en un principi, cal dir em vaig resistir bastant, sobretot, per la por de no poder complir amb una parell o tres de post a la setmana, i per no voler explicar més coses del que volia; però amb aquest any de durada, crec que mínimament hem complert escrivint, opinant, canviant opinions i donant “altres visions” de coses que estaven passant.

Cal dir, que l’experiència ha esta profitosa perquè en algun cas he conegut gent d’altres indrets que m’han enviat algun correu demanant-me alguna informació puntual, o per intercanviar opinions des d’un altre punt de vista. L’experiència ha sigut un repte i ha estat molt profitosa.

Des d’aquí vull agrair a
amics que em van animar a fer-ho, i com no, aquest primer any també es mereix que els digui a ells felicitats, perquè he vist que hem sigut molts i moltes els que hem anat creixent conjuntament amb els temes dels blogs.

Aprofitant un meme que em va llançar en Ramón, i aquest aniversari, no tinc un post que sigui per a mi el millor; però si que en destaco una parilla de blogs en diferents temàtiques que han centrat aquest curs.
El primer gran paquet és el seguiment sistemàtic de la informació del Conflicte al Pròxim Orient, on he posat informació d'opinions i reflexions, i informació de companys de la zona que em deien diverses coses. Entre aquest, destaco el post que vaig fer al principi de tot, fruit d'una estada a Palestina, i que va ser publicat a la revista treball, que va poquet ha celebrat el seu 75è aniversari. Potser aquest seria el que em va agradar més, en resposta al meme.
També l'altre parrilla de temes va ser sobre la ciutat de Mataró, sobretot, coses a evidenciar des del dia a dia del carrer. Entre aquests destaco el post "incivisme o deixadesa", que va suposar un debat interessant fora dels blogs, o el "jo reciclo, tu recicles, ell passa de tot".
Poc he escrit sobre ICV de Mataró, dedicant potser més temes a qüestions nacionals, i internacionals, però entre aquest destaco el "mésmataró... més paper mullat", del que estic convencut que molts companys/yes no compartien l'opinió.
Però, un aspecte que m'ha encantat del blog, és que he escrit coses que m'han agradat, fins i tot escriure algunes conyes, com aquella que va ser "radio macutu" en la que vaig nomenar a un amic Conseller de la Generalitat. (je, je..)
Però del que realment estic content, i m'ha agradat és que he pogut penjar fotos de viatges, de cosetes que m'han cridat l'atenció... i del que la memòria del PC de casa, ha notat les conseqüències.... sobretot la memòria. I com no, d'obligar-me a aprendre una miqueta d'anglès per entendre'm amb alguns que m'enviaven algun correu.
Com a autocrítica, cal dir, però que algun post m'ha suposat que algú s'enfadés, com és el cas d'un company d'un curs de F.O., però crec que en algun moment trobaré el moment per aclarar-ho. Parlant i fent blogs, també s'entén la gent.

10 comentaris:

Núria Aguilar ha dit...

Felicitats pel teu any blogger!

"tati-no logo" Soulbizarre ha dit...

felicitats per l'anyet...


avui estic mosquejat amb icv...sincerament, em sembla nefast l'slogan de icv-euia per la precampanya, una mala manera de preparar la tant anhelada pujada...em fa basarda haver d'enganxar cartells sobre la suposada "inteligència" i "decència" de la nostra politica, crec que hi han moltes maneres de dir que som ascendents i volem ocupar espai i decisió. Tenim moltes virtuts, però no siguem tant "autobombos". I malgrat tot, endavant icv-euia!

Miguel ha dit...

Anys i anys, per molts anys!!! Ah, i estic d'acord amb l'Àngel Pagès, em sembla nefasta aquesta al·lusió a la "intel·ligència" que fa ICV a la campanya de les autonòmiques. O és que de veritat ens pensem que la gent dels altres partits és tota o què? De veritat ens creiem que som els més guais? Ja en parlarem...

JORDI MERINO NOÉ ha dit...

Ai compis, moltes gràcies. Comparteixo la vostra reflexió. De fet no crec en cap mena de puresa, i és un error creure que hom és el millor i la resta s'equivoquen... exemples a dojo, malgrat que d'episodis està ple. Suposo que és una història de missatges de totes les campanyes que estan fent un gir en la política comunicativa dels partits. Però ai, no m'agrada la ofensa explícita. si el que es buscava era una reacció i cercar una central·litat.. ja està mig fet.

Lluís del Castillo ha dit...

Moltes felicitats per l'any de blogger. Intento, sempre que puc, estar al corrent dels teus nous escrits. Espero que per molts anys més segueixis afegint noves entrades. Ànims!

RBR ha dit...

Per molts anys

Ramon B. ha dit...

Doncs felicitats i gràcies per acceptar el repte.
No m'hi he de ficar, jo, però sí que és cert que aquesta campanya al·lusiva a la intel·ligència i la decència es presta a un cert sarcasme... Sort que ens coneixem.

andres querol ha dit...

Felicitats blogerístiques. Certament alguna cosa hem anat aprenent tots plegats. Si més no a fer-la petar en la distància física, que no emocional...

Estanislau Verdet ha dit...

Felicitats, primer de tot. Moltes felicitats.

Després agraïr-li ellink que ha fet cap al yamshes aquí al seu bloc amb majúscules (BLOC).

Però ho ha linkat posant "Jamshes" en comptes de "Yamshes", li agairíem (els lletgistes) que ho corregís, no fos cas, jajajaja.

i finalment convidar a tota la gent culta i gens-lletgista que passa per aquest bloc seu a venir al yamshes per descobrir què és això del lletgisme.

Au! (migratòria)

Tercera edad ha dit...

Hola JORDI te felicito ya veo que has empezado ha decir cosas de aquí , para mi son muy importante, este es el país en el que vivimos y tenemos que mirar de arreglar cada uno en lo que podamos, ya que no podemos hacer mucho, pero ya vendrán tiempos mejores esperemos que las personas se respeten mas en la política y no solo sacar los trapos succión un saludo ENCARNA